.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک سنگین محورهای شمال تا صبح
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه از عصر جمعه با توجه به بار بازگشت مسافران تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت سنگین بوده و در برخی مقاطع زمانی حتی قفل شده است، گفت: پیش‌بینی ما این است تا صبح فردا شاهد ترافیک سنگینی باشیم.

به گزارش شمال نیوز، تقریبا در همه ایام سال استان مازندران میزبان مسافران بسیاری است که از راه‌های دور و نزدیک سعی می‌کنند اوقات خوشی را در این دیار سبز بگذرانند.


با وجود اینکه از قبل ماموران پلیس راه طی اطلاعیه‌های مختلف از مسافران و مردم خواستند که زمان بازگشت از سفر را به لحظات پایانی موکول نکنند ولی باز هم می‌بینیم که معمولا در دقایق پایانی شاهد ترافیک بسیار سنگینی در محورهای مازندران هستیم؛ به‌طوری‌که جاده‌ای که برای تردد دو لاین خودرو است در برخی مواقع هشت لاینه و تبدیل پارکینگ می‌شود.


محسن هاشمی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از عصر امروز با توجه به بار بازگشت مسافران تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت سنگین بوده و در برخی مقاطع زمانی حتی قفل شده است.


وی افزود: بازگشت مسافران و همچنین مردم بومی استان از ییلاق‌های استان آن هم در ساعات پایانی تعطیلات عیدقربان موجب شده شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم.


رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان تا ساعت دو بامداد امروز یک‌طرفه است، اضافه کرد: محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر به‌صورت مقطعی اعمال شده است.


هاشمی با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۱۲ فردا در محور هراز ممنوع است، افزود: تردد تریلی نیز در محور کیاسر ممنوع بوده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر تردد دوطرفه در محور هراز برقرار است و محدودیت یک‌طرفه شدن این محور لغو شده است.


رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: پیش‌بینی ما این است تا صبح فردا شاهد ترافیک سنگینی باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.557 seconds.